איך לשפר את חווית המשתמש בגוגל

גוגל לא נוצרה כדי לרצות את הלקוח, גוגל נוצרה כדי לרצות את המפרסמים.

לא משנה אם הלקוח הוא חבר שלך או לא, עליך לכתוב תוכן מעולה על מנת לקבל תוצאות חיפוש באיכות גבוהה.

אתה יכול לשפר את דירוג מנועי החיפוש אם האתר שלך שלם, כנה ומורכב בצורה הנכונה.

איך לשפר את קידום בגוגל וחווית המשתמש

רוב הלקוחות נוטים לעזוב דפי אינטרנט כאשר הם לא מצליחים להבין את הפריסה או כאשר הם לא יכולים ללחוץ דרך התפריט מכיוון שלא ברור איך זה עובד.

אז אם אתה רוצה לצמוח בדפי תוצאות של מנועי חיפוש, ודא שהניווט שלך ברור מאוד וקל להבנה.

קשור: סקירת השיווק מבוססת הנתונים: נתונים על החזר השקעה

בשלב השני השתמש במילות מפתח באתר.

כשאתה שם באתר מילים שעוסקות במה שהלקוחות שלך מחפשים, אז תתן להם את הרמזים שיעזרו להם לדעת מה לעשות הלאה.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך הפיכת האתר שלך למופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

חשוב ביותר לשפר את איכות האתר גוגל

הלקוחות שלך לא מצפים להוריד את האתר שלך, הם מצפים לקנות.

אז אתה חייב לברר מה גורם לך ללחוץ ומה גורם לך לקנות את המוצר שלך ולהקפיד להעתיק את זה לאתר שלך.

פעולה נוספת שעליך לנקוט היא לקבל צליל ראש ברור לכל אנשי הצוות שלך.

האתר שלך מתחזק כאשר הלקוח שלך רואה אנשים שיש לך רושם טוב מהם.

אתה לא רוצה לקבל רק תמונה שלך באינטרנט, אתה רוצה לקבל את התמונה של כל האנשים שהופכים את החברה שלך למוצלחת.

מחקר שנערך לאחרונה מצא כי אנשים נוטים יותר ללחוץ על מישהו שהם מכירים וסומכים עליו על מישהו שהם לא יודעים.

כמו כן, הם נוטים פחות לשכוח מישהו שהם אוהבים.

כל זה אומר שכאשר תהיה לכם תמונה באתר שלכם, תהפכו לאטרקטיביים יותר והלקוחות שלכם יסמכו עליכם יותר.

גוגל

 8 צעדים להגברת קידום האתר שלך בתוך 15 יום

שלב שלישי הוא שיפור מהירות דף הבית.

הגדל את דירוג מנועי החיפוש באתר שלך אם ברצונך להפוך לחברה מובילה.

גוגל הופכת חכמה ומהירה יותר מדי יום, הם לומדים מהעולם ומבינים את צורת החשיבה של המשתמש שלהם.

הם יודעים שככל שהאתר יקר יותר כך הלקוחות יבזבזו עליו יותר זמן.

הם גם מבינים שזה לא קשור לעיצוב, אלא למהירות האתר.

אז בשלב הרביעי, עליכם לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם על מנת להפחית את זמני הטעינה.

המשמעות היא שעליך לוודא שאתרי האינטרנט אינם טוענים כל הזמן תמונות וסוגים שונים של תוכן.

כמו כן, ממשק האתר עדיין לא ברור ואין להשתמש בו קישור לקישורים שאינם ניתנים ללחיצה.

לסיכום, שיפור האתר שלך יכול להשפיע באופן משמעותי על תוצאות מנועי החיפוש שלך.